IES LLORENÇ GARCIAS I FONT

• •Augmenta la mida de la font•
  • •Mida de la font per defecte•
  • •Disminueix la mida de la font•

Cursa solidària 2014

VIII CURSA SOLIDÀRIA CURS 2014-2015

Com ja és tradició en el nostre centre, el darrer dia del trimestre, abans de les vacances de nadal celebrem una cursa solidària. Enguany els alumnes del cicle d'activitats físico-esportives han estat els encarregat d'organitzar-la i de fer la campanya d'informació i promoció de la cursa.

Animeu-vos a participar!!

•Darrera actualització de ••dimecres•, 17 de •desembre• de 2014 12:34•• •Llegiu-ne més...•

Viatge d'Estudis de 4t d'ESO

Viatge d'Estudis de 4t d'ESO

viatge estudis

Vos presentam els pressupostos que ens han enviat diferents agències de viatges. Els vostres fills tenen una circular, on vos demanam que ens indiqueu en quina destinació estaríeu interessats (podeu posar dues opcions) per poder conèixer quina és l'opció més escollida.
Després ja concretaríem el preu, les dates i els detalls del viatge, i ja se faria una paga i senyal, com a reserva del viatge.
Enguany està previst que el viatge es realitzi abans de setmana santa.

Conxa Nogales

Pressupost

Proves IGCSE

PROVES IGCSE

britishEls alumnes de 4t d'ESO del programa MECD/British Council que s'hagin de presentar a les proves IGCSE podeu trobar més informació i exemples d'exàmens en el següent enllaç: http://www.cie.org.uk/ .

Aquest enllaç també estarà en l'apartat del British Council de la pàgina web

•Darrera actualització de ••dilluns•, 15 de •desembre• de 2014 10:32••

berenar solidari VIII

VIII BERENAR INTERCULTURAL DE NADAL

nadalElabora un plat típic del teu poble (si és possible nadalenc). Pensa que pot ser salat (pizzes, “sandwichs”, coques de verdura, de trempó,...) o dolç (coques de quarto, pastissos de xocolata, ....)

Dilluns 22 de desembre, a les 8:00 h deixa el plat que hagis preparat a la biblioteca (adjunta-hi un paper amb el teu nom i el teu curs).

Tots els participants tendreu dret a dues consumicions gratuïtes.

El menjar que haureu preparat, es posarà a la venda després de la cursa solidària al preu de 50 cèntims la ració. La recaptació anirà destinada a l’associació CÀRITAS.

GRÀCIES PER LA TEVA COL·LABORACIÓ !

•Darrera actualització de ••dimarts•, 9 de •desembre• de 2014 12:05••

Campanya solidària

•Correu electrònic• •Imprimeix• •PDF•

DEIXA´M TRIAR EL QUE NECESSIT!!

Des del centre volem col·laborar amb la campanya de recollida de productes de primera necessitat de Càritas, per això demanem la vostra ajuda.

Deixa'm triar el que necessit és el lema de la Campanya del Rebost del 2014 de Càritas per recaptar els productes que necessiten més com són: OLI, BRIKS DE BROU, LLET, SUCRE, GALLETES, CONSERVES (tomàtiga, paté,...), PRODUCTES D'HIGIENE PERSONAL I PRODUCTES DE NETEJA DE LA CASA.

També hi ha recollida de joguines i roba a l'entrada del centre.

En voler, ja podeu lliurar les vostres aportacions a les capses dipositades a l'entrada de l'institut.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!!

•Pàgina 1 de 3•

Bon Dia