IES LLORENÇ GARCIAS I FONT

• •Augmenta la mida de la font•
  • •Mida de la font per defecte•
  • •Disminueix la mida de la font•

VAGA D'ESTUDIANTS

CONVOCADA VAGA D'ESTUDIANTS DIJOUS DIA 23 D'OCTUBRE

La junta de delegats del centre ha demanat permís a la direcció per dur a terme una jornada de vaga el proper dijous dia 23 d'octubre.

Per aquest motiu us volem informar del que segueix:

• Només hi ha un dia de vaga autoritzat, com hem dit, el proper dijous dia 23 d'octubre.

• Els alumnes que tenen dret a vaga són els de 3r i 4t d'ESO, FPB, Mòduls Voluntaris, Batxillerat i CF.

• Tot i així, aquests alumnes hauran de presentar als seus tutors l'autorització signada dels seus pares.

• Els alumnes de 1r cicle (1r i 2n d'ESO) no tenen encara aquest dret, per tant NO poden fer vaga.

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

eleccionsconsellescolar2

Inici del procés de renovació per meitats del Consell Escolar de l'IES Llorenç Garcías i Font

• A partir de dia 16/10/2014: els censos de pares i mares, alumnes, professors i PAS, romandran a la secretaria del centre a disposició de qui els vulgui consultar.

• Dia 3/10/2014 a les 11:00 hores: sorteig públic dels membres titulars i suplents de la Junta Electoral (director, 1 professor, 1 pare o mare, i 1 alumne i 1 PAS) entre tots els components dels cens. Convocatòria de la reunió de constitució de la Junta Electoral.

Per qualsevol consulta teniu més informació a:

•Darrera actualització de ••divendres•, 3 d'•octubre• de 2014 10:56••

Cicle Activitats Físico Esportives

•Correu electrònic• •Imprimeix• •PDF•

Els alumnes del cicle formatiu d'Activitats Físico Esportives han creat una sèrie d'excursions, molt be detallades, per a poder gaudir de la natura. Vos convidem a fer un passeig....

Hivernacle

•Correu electrònic• •Imprimeix• •PDF•

Mireu com està quedant l'hivernacle que han estan construint els alumnes de 4t de DIVER

hivernacle   hivernacle2

•Darrera actualització de ••dimecres•, 26 de •febrer• de 2014 12:55••

ACORD DE CONSELL ESCOLAR

ACORD DE CONSELL ESCOLAR AMB L'IMPLANTACIÓ FORÇADA DEL TIL

El Consell Escolar de l’IES Llorenç Garcías i Font en sessió extraordinària celebrada el 16 d’octubre de 2013 vol manifestar el seu total desacord amb aquesta implantació forçada del TIL per considerar que va en contra dels principis bàsics de l’ordenament espanyol vigent (Constitució espanyola i LOE) A més considera que aquesta implantació forçada va també en contra dels principis que regeixen el mateix Decret 15/2013 que entén (Article 4) que, entre d’altres, els principis que han de regir el model per al tractament integrat de llengües són:

• Participació i col•laboració de tots els agents educatius en les decisions que afectin el sistema educatiu, amb la finalitat de contribuir a la consecució dels objectius, d’acord amb allò que estableix la normativa bàsica estatal i mitjançant els òrgans de participació que preveu la normativa vigent.

•Darrera actualització de ••divendres•, 25 d'•octubre• de 2013 13:28•• •Llegiu-ne més...•

•Pàgina 1 de 2•

Bon Dia