IES LLORENÇ GARCIAS I FONT

• •Augmenta la mida de la font•
  • •Mida de la font per defecte•
  • •Disminueix la mida de la font•

Festa de les matemàtiques

•Correu electrònic• •Imprimeix• •PDF•

FRANCISCO JAVIER SANCHO SEBASTIAN DE L’IES LLORENÇ GARCÍAS I FONT CLASSIFICAT EN SEGON LLOC A LA FESTA DE LES MATEMÀTIQUES.

Dia 25 d’abril es va celebrar al Teatre d’Artà la setena edició de la Festa de les Matemàtiques, una festa adreçada als alumnes de 1r i 2n d’ESO i oberta a tots els centres de les Illes Balears.

Aquesta festa té com a finalitat aconseguir que els estudiants experimentin les matemàtiques fora de l’aula, s’adonin de la importància que tenen en la vida quotidiana i adquireixin seguretat i confiança en les capacitats pròpies.

Enguany, aquesta edició, a diferència de les anteriors, només constà d’una fase, la qual permeté descobrir, a través de proves en grup o individuals, els aspectes matemàtics que amaga el poble d’Artà.

Aquest any, l’alumne de l’IES Llorenç Garcías i Font Francisco Javier Sancho Sebastián va quedat en segon lloc. Fet que li permetrà participar, el curs vinent i com a representant de les Illes Balears, a l’Olimpíada Nacional de Matemàtiques amb totes les despeses pagades.

m IMG 9187  m IMG 9188

Mostra Comacal FP

•Correu electrònic• •Imprimeix• •PDF•

Mostra Comarcal de Formació Professional.

El dimecres 27 i dijous 28 de maig es cel·lebrarà a Manacor una mostra dels Cicles de Formació Professional de la Comarca de Llevant.

El nostre centre acudirà com a centre participant i els alumnes que cursen els cicles informaran al públic assistent de tots els detalls dels diferents cicles que s'imparteixen, tant el cicle formatiu de grau mitja d'Activitats Físico-esportives, el de Gestió Administrativa com el de grau superior de Gestió Administrativa.

m ies manacorDef1  m Programa fira modificat

Aquí teniu el programa ampliat.

•Darrera actualització de ••dijous•, 21 de •maig• de 2015 10:51••

Procés d'Escolarització 2015-2016

El procés d'escolarització d'alumnes per al curs 2015-2016

La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats obre dilluns, dia 11 de maig, el procés d’admissió d’alumnes per a nins de 3 anys que es matriculen per primera vegada en algun dels centres públics iestudiant concertats de les Illes Balears el proper curs escolar 2015-2016 i per a la resta d’alumnes d’educació Infantil, Primària i d’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Per als alumnes de Batxillerat, el calendari d’admissió s’iniciarà el 22 de juny.

Els terminis del procés són els següents:

• Del 22 al 24 de juny: període de matriculació d’educació infantil i primària
  • Del 29 de juny al 3 de juliol: període de matriculació d’ESO

Per més informació consulteu aquí

ciberassetjament

CIBERASSETJAMENT

Us remet la carta del Sr. Gabriel Timoner Sampol, director de l'Institut per a la Convivència i l'Èxit Escolar, referent al ciberassetjament.

•Darrera actualització de ••dimarts•, 26 de •març• de 2013 13:10•• •Llegiu-ne més...•

Elogia els teus fills pel seu esforç, no per la seva intel · ligència

•Correu electrònic• •Imprimeix• •PDF•

Elogia els teus fills pel seu esforç, no per la seva intel · ligència.

Interessant estudi de la psicòloga de Stanford, Carol Dweck.

•Darrera actualització de ••dimarts•, 15 de •maig• de 2012 07:50•• •Llegiu-ne més...•

•Pàgina 1 de 2•

Bon Dia