Uncategorised

CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG A L'IES

El proper DIJOUS 22 de FEBRER, de 10 a 14 h, el bus  de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears se situarà davant l'entrada del nostre institut per fer una campanya de donació de sang.

L'alumnat de 3r d'ESO va rebre, la setmana passada, una xerrada sobre el procés de donació i la importància que té per a la salut de moltíssimes persones que el banc de sang disposi de prou reserves. L'alumnat, que per edat no pot ser donant, està fent aquests dies una feina de sensibilització i informació entre els adults del seu entorn (famílies i centre educatiu). Avui us mostram part de l'alumnat de 3r d'ESO AB, però tots hi estan treballant.

Ja ho sabeu: si teniu entre 18 i 65 anys, pesau més de 50 quilos, gaudiu de bona salut i voleu salvar vides, podeu venir a donar sang dijous de la setmana vinent, al bus de l'entrada del centre.

(Si aquest dia no teniu disponibilitat, podeu consultar els llocs i dies que podeu donar sang a http://www.donasang.org/on-puc-donar/calendari/list.php)

Sortides diverses

DemoTec

El passat divendres, els alumnes que cursen tecnologia i TIC de 4t d'ESO aprengueren a controlar un semàfor mitjançant l'Arduino en el DemoTec i visitaren les instal·lacions del ParcBit on dissenyen i creen animacions i videojocs.

Exposició Els déus del Prado

Els humanistes de batxillerat i els alumnes de literatura universal visitàren l'exposició Els déus del Prado, al caixa fórum.

Participació a la XIII Olimpíada de Biologia a la UIB

Dia 1 de febrer, 4 alumnes de 2n de batxillerat de l'IES Llorenç Garcías i Font: Pau Gili, Lidia Mascaró, Tomeu Mestre i Nerea Cervantes; van participar, per primera vegada, a la XIII Olimpíada de Biologia.

Estàs aquí:Home Informació Acadèmica Calendari Escolar