Visita a l'hospital de Manacor

L'alumnat de les assignatures Biologia, Anatomia Aplicada i Cultura Científica de 1r de batxillerat varen visitar l'hospital de Manacor el passat 3 de novembre. Allà, assistiren a les xerrades de diferents professionals del centre hospitalari i varen visitar els serveis d'urgències, laboratori, anatomia patològica, admissió i paritori, entre d'altres.

A més d'aprendre in situ el funcionament d'un hospital i els diferents professionals que hi treballen, l'alumant de l'optativa Cultura Científica han dedicat diverses sessions a treballar en equip per avui dimecres 29 poder fer una molt bona exposició dels diferents departaments d'un hospital i de quins aspectes de la salut cuiden per als alumnes de 3r d'ESO A i B. Aquí podeu veure unes imatges de la visita a l'hospital i de la feina feta al centre.

Estàs aquí:Home Projectes del Centre MEC-British Council Visita a l'hospital de Manacor