CARTA DE LA COMISSIÓ AMBIENTAL PER A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Des de la comissió ambiental de l’IES Llorenç Garcías i Font ens adreçam a vosaltres per agrair-vos la col·laboració en la millora de la tria de residus que generam al centre. Gran part d’aquesta millora l’atribuïm al fet que cada vegada més alumnes opten per dur el berenar dins una carmanyola.

Així i tot, encara hi ha un percentatge d’alumnes que duen el panet embolicat amb paper d’alumini. Aquest tipus de paper dificulta la tria de residus i, a més, encara que es tiri al contenidor correcte (envasos) no es degrada mai. Per això us animam a deixar d’utilitzar aquest material.

Pensam que l’educació ambiental és cosa de tots, i tots podem posar el nostre granet d’arena per cuidar el nostre entorn, el nostre centre i el nostre planeta.

Els membres de la comissió ecoambiental estam a la vostra disposició per a qualsevol consulta o suggeriment que ens vulgueu fer arribar.

Ben cordialment,

Comissió Ambiental

Estàs aquí:Home Projectes del Centre MEC-British Council CARTA DE LA COMISSIÓ AMBIENTAL PER A LES FAMÍLIES